S1, A4: Till Erics stora förtret bestämmer sig Vince för att fira premiären av filmen "Head On" med en gruppdejt. Dramas muskulösa tjejkompis Tanya visar vad hon går för i bowlinghallen, Turtle kollar upp Vinces beundrarpost för att träffa tjejer och Vince försöker charma den sexiga popsångerskan Justine Chaplin.