Transparent De är på Vägen
S4, A9: Hemma i Los Angeles, får Davinas vistelse i Pfeffermans hus ett abrupt avbrott. Familjen Pfefferman flyter i Döda havet och Ali skyndar för att möta dem men hamnar på villovägar vid en israelisk kontroll.