S3, A11: Fisher och Diaz har fullt upp med jobb, och sörjande familjemedlemmar, efter tre orelaterade dödsfall. Nate längtar efter att Lisa ska komma tillbaka, och Vanessa och henne syster Angelica ger sig ut på lite shoppingterapi, till Ricos förtret.