S2, A10: Raylan (Timothy Olyphant) försöker att hjälpa Winona (Natalie Zea) genom hennes skilsmässa. Mags Bennett (Margo Martindale) klipper banden till sonen Dickie och överlåter till honom att utmana Boyd Crowder (Walton Goggins) om kontrollen över Harlans brottsimperier. Raylan hjälper unga Loretta McCready (Kaitlyn Dever) att gå vidare efter att ha fått reda på det gräsliga mordet på sin far.