MacGyver Del 15
S4, A15: MacGyver är ute i skogen med några anställda från Phoenix Foundation när en buss som transporterar några interner till ett högsäkerhetsfängelse kraschar. Tolv interner lyckas fly och MacGyver misstänker att några av dem kan ha infiltrerat hans grupp.