Det inre ögat
S6, A14: Alicia förbereder sig inför en viktig intervju som kan få en avgörande betydelse för hennes kampanj till distriktsåklagare. Dessutom pressar Louis Canning Florrick/Agos/Lockhart till att acceptera en förlikelse för hans felaktiga avhysning mot företaget.