Justified Detektiver i arbete
S3, A8: Winonas (Natalie Zea) före detta man blir brickan i ett spel för att försöka vanära Raylan (Timothy Olyphant) genom att sätta dit honom för ett mord och se till att han blir föremål för en FBI-utredning av korruption på de federala sheriffernas station. Under tiden blir Ellstin Limehouse (Mykelti Williamson) en eftertraktad allierad i kampen om makten i Harlan.