S3, A4: Philip står inför ett moraliskt dilemma medan han inhämtar hemlig information. Friktionen mellan Philip och Elizabeth eskalerar. Stan utvecklar en teori som medför allvarliga konsekvenser för den nationella säkerheten. Paige önskar sig något överraskande på sin födelsedag.