Fresh Off The Boat Doing it Right
S2, A17: Jessica tjafsar med en annan mamma och oroar sig sedan för att hon är anledningen till att Evan inte blev bjuden till sin bästa väns födelsedagsfest. Under tiden är Louis och Eddie upptagna med att uppdatera sitt hemliga familjerecept för en matlagningstävling.