NYPD Blue Don We Now Our Gay Apparel
S2, A9: Medavoy går under täckmantel för att avslöja en rom som svindlat en av sina äldre grannar på pengar. Simone och Sipowicz utreder ett mord på en gaybar, och Dan Breen ignorerar Sipowiczs varning och besöker sin son som han tror har slutat ta sin medicin.