Don’t Mess with BBQ
S19, A5: Kockarna träffar Brooke Williamson på Houstons J-Bar-M där hon ger dem i uppgift att sätta sin egen prägel på en rätt med bringa och tillaga dem för några av de bästa grillmästarna i Houston.