Treme Don't You Leave Me Here
S3, A8: Desautel's öppnar trevande. Sonny pantsätter instrument för att köpa smycken. Albert ger LaDonna råd när hon blir hotad. Sofia Bernette måste flytta för sitt eget bästa. Terrys fall kollapsar och hans popularitet minskar. Desirée konfronterar Robinette.