Alias Double agent
S2, A14: Sydney, Vaughn och jack måste avgöra om CIA-agenten Lennox (Ethan Hawke) är den han utger sig för att vara efter att hans topphemliga uppdrag har misslyckats. När Sydney räddar Lennox upptäcker hon en omedelbar koppling: de har båda mist någon de älskar på grund av jobbet. Men till och med hennes omdöme sviktar när Vaughn och Jack upptäcker att Lennox har finansierat en teknik som gör det möjligt för människor att ändra utseende.