Bob's Burgers Ear-sy Rider
S3, A1: Ett motorcykelgäng hänger på Bob's Burgers när de sörjer förlusten av sin älskade ledare Horny Dave. Samtidigt får Louise en identitetskris när hennes kaninöron stjäls och alla, inklusive motorcykelgänget, samlar sig runt henne.