S1, A12: En av Elizabeths agenter har avgörande information till salu, men hon och Philip misstänker att de tar alltför stora risker för något som kan vara ett bakhåll. Samtidigt börjar Stans förföljande av Direktorat S plötsligt ge oväntade resultat.