Agents of S.H.I.E.L.D. Efter, innan
S7, A8: När Zephyrs tidfarare går sönder är teamet på väg mot en katastrof och Yo-Yo är deras enda hopp; Yo-Yo måste be en gammal rival om hjälp för att få tillbaka sina krafter.