El Compadre
S3, A4: Bosch hamnar i bråk med sina kolleger. Irving överväger sina karriärmöjligheter när hans privatliv tar en ny vändning. Gärningsmännen bakom mordet på Meadows rensar upp lösa trådar. Frågor virvlar i luften om huruvida Bosch är en hämndängel.