Emission Accomplished
S1, A5: Martinez upptäcker att föreståndaren för hans brors lägenhetsbyggnad är en polis som slår och rånar de hyresgäster som är försenade med hyran. Medans Kelly hjälper Martinez att hitta bevis börjar en annan kollega plåga kontoret med avancerade spratt.