The Americans En dag i Anton Baklanov liv
S3, A11: Philips och Elizabeths familjeliv och arbetsliv kolliderar på nya och riskfyllda sätt. Nina kämpar med att tänka ut sina nästa steg. Arkady tilldelar Oleg och Tatiana en manöver med osäker potential.