En färd ur stoft till evigheten blott
S3, A2: Tillsammans med sin nya lord Chamberlain försöker drottning Helena säkra bevis på prins Liams och prinsessan Eleanors faderskap. Liam inleder en ny men komplicerad relation, medan Jasper och Eleanor söker inspiration i det förflutna till sin framtid.