S4, A12: När Paige hanterar följderna av det senaste avsnittets trauma ser hon sin mor i ett nytt ljus... och upptäcker att hon har ärvt föräldrarnas skicklighet. Dessutom, har Oleg nått brytpunkten med Stan?