En smäll
S1, A19: Alicia tvingas möta sin före detta chef, Jonas Stern, i domstolen och debatterar i rättsfallet införlivandet av personuppgifter. Under tiden fortsätter Peter att utforska religion i sitt försök att göra comeback.