End Of The Tunnel
S1, A13: Med bara en dag kvar till Lincolns avrättning kontaktar Veronica honom och får samtidigt en användbar allierad på köpet. Under tiden måste Michael hitta ett sätt att få Lincoln ur sin isoleringscell och fångarna riskerar allt när de ger sig på den största flykten någonsin.