Got To Get Out Endgame
S1, A8: Det är sista dagen! Med fönstren förspikade och flyttbilarna utanför, förändrar allianser i sista minuten maktbalansen och hotar att tömma potten. Kan försvararna rädda sig från att åka hem tomhänta?