The Orville Episode 1
S2, A1: USS Orville beger sig till Moclus för att fira Bortus årliga ceremoni. Medan alla förbereder sig inför den stora dagen överraskas Ed när Kelly kommer med chockerande nyheter. Gordon tar hjälp av John för sitt dejtingliv, och Claire rådfrågar Isaac om osannolika föräldratips.