Fresh Off The Boat Episode 16
S4, A16: Familjen Huang beslutar att fira det kinesiska nyåret genom att leka en lek där man endast får tala mandarin. Spelet förvandlas emellertid snart till en hätsk tävling mellan Jessica och Evan.