Black-ish Episode 17
S4, A17: När både Dre och Bows familjer dyker upp på påsken måste de lära sig att älska varandras mattraditioner. Junior försöker organisera en äggjakt, men Jack och Diane låtsas inte vara intresserade för att imponera på sina coolare kusiner.