S4, A19: Familjen är tudelad över idén att skaffa en hund efter att Dre och Bow har lovat Jack att köpa en om han får högsta betyg i skolan. Bows bror Johan är i stan och han får inte det varma välkomnande han förväntat sig av Ruby.