Once Upon A Time Episode 21
S2, A21: När Emma, Mary Margaret och David upptäcker att Regina är försvunnen, ger de sig ut på jakt efter henne. Men Emma tror fortfarande att Tamara hade något med Reginas försvinnande att göra.