S10, A21: Jackson får uppdraget att berätta tråkiga nyheter för läkarna. Dereks syster Amelia kommer förbi och hälsar på, Richard överraskar Catherine i Boston och Bailey blir frustrerad över hur långsamt hennes forskning framskrider.