S4, A22: Det är äntligen dags för regionsmästerskapen, och kören har siktet inställt på att ta sig vidare till de nationella mästerskapen. Brittany återvänder från sin MIT-resa med en ny attityd. Ryder har äntligen fått upp spåret efter den som för honom bakom ljuset. Musiknumren inkluderar "To Love You More", "I Love It", "Clarity", "Wings", "Hall of Fame", "All Or Nothing", "Rainbow Connection" och "My Cup".