Fresh Off The Boat Episode 22
S5, A22: När familjen Huang äntligen börjar vänja sig vid ett liv utan Eddie, leder en internationell incident till att han blir berömd inte bara i Taiwan utan också i USA. För att städa upp oredan efter Eddie skaffar sig familjen en ny "dotter". Mästar-barnvakten Evan passar Maria åt Evan och Marvin, och lär sig mer om sig själv än han kunnat ana.