Black-ish Episode 22
S5, A22: Dre oroar sig över att Jack och Diane tillbringar helgen med sina vänners familj i öknen; Pops tvingas komma till insikt om hur han behandlar kvinnor efter att han har fixar ihop Junior med någon.