S2, A3: Akutteamet fortsätter hantera resultatet av en enorm jordbävning och dess dödliga efterskalv. Bobby och Chimney söker desperat efter Hen, som föll ner i hotellets parkeringsgarage på jakt efter en liten flicka. Buck och Eddie hänger sidledes flera våningar upp inne i hotellet i ett försök att rädda en ung kvinna.