Once Upon A Time Episode 4
S3, A4: Mr Gold beslutar sig för att konfrontera Pan, Neal befinner sig plötsligt i Neverland igen, och David kämpar för sitt liv. I en flashback från Sagolandet från förr ger sig Rumpelstiltskin ut och letar efter den försvunna Bae.