Once Upon A Time Episode 4
S6, A4: Onda Drottningen och Hyde fortsätter sina försök att stjäla dr Jekylls serum. Medan Emma ser fram emot att Hook ska flytta in hos henne, försöker Hook beskydda Belle från mr Gold, som har sett till att hon inte kan lämna piratskeppet.