Fresh Off The Boat Episode 5
S1, A5: Louis anställer en professionell instruktör för att ge restaurangpersonalen en kurs i sexuell trakassering då Jessicas försök inte ledde någon vart. Eddie försöker att få seminariefilmen att ses som en barnförbjuden film för att imponera på sina vänner.