Scandal Episode 6
S3, A6: Olivia måste ta ett viktigt beslut som kommer att påverka alla hennes relationer i Vita huset, och Harrisons lojalitet mot Gladiatorerna prövas. Under tiden fortsätter teamet att förbereda Josie Marcus.