S1, A6: May har en ovanlig idé för hur David och Katie ska kunna rädda sitt äktenskap. Carolyn och Palek börjar acceptera sin barnlöshet, men Palek har något att berätta. Jamie och Nick utvärderar sitt förhållande. May träffar John, en gammal kärlek.