S5, A6: Junior har inte gjort så mycket hemma under sitt sabbatsår, så Dre bestämmer sig för att få honom att arbeta som praktikant på Stevens & Lido. Junior blir förvånad över att höra Dres medarbetare säga stötande till saker och att Dre inte bryr sig. Under tiden låter Bow Ruby passa Devante efter att barnflickan slutar; och Ruby har svårt att följa Bows regler.