24 Episode 6
S5, A6: När Jack Bauer blir varse om en intern läcka avslöjas skrämmande uppgifter om det annalkande terrorhotet. President Logan och regeringen försöker hantera situationen då en fruktansvärd terrorattack kan komma att bli verklighet i USA.