S1, A7: Katie och Dave får en natt för sig själva och försöker väcka glöden igen. Jamies nya förhållande med Nick hotas när Hugo återvänder. Palek och Carolyn flyttar men deras problem fortsätter, trots att Carolyn får goda nyheter.