S1, A7: Saker och ting verkar ordna upp sig för familjen Huang när Louis fixar en reklamskylt för restaurangen på en bra plats i Orlando. De får även en inbjudan till country club. Men när någon upprepade gånger vandaliserar skylten undrar de varför. Eddie arbetar hårt för att få en speciell tjejs uppmärksamhet, men hans mamma anställer henne för att sitta barnvakt åt honom.