S1, A8: Dave och Katie är oense om de ska fortsätta gå i terapi. Palek är orolig över konsekvenserna av Carolyns senaste avslöjande. Nick tillbringar allt mer tid hemma hos Jamie, men hon kan inte ge honom det han vill.