S3, A8: Olivia och teamet försöker hantera att sanningen bakom Operation Remington har uppdagats samtidigt som de måste avstyra en potentiell kris i Josie Marcuskampanjen. Samtidigt gör Cyrus upp en plan för att störta Sally.