Bless the Harts Episode 8
S1, A8: Efter att under många år ha firat Black Friday istället för Thankgiving övertalar Violet familjen att ha en mer traditionell helgmiddag. När Jenny försöker värma upp maten får hon en stöt av mikrovågsugnen. Medan Wayne försöker laga den berättar Jenny om dagen då hon köpte ugnen. Det var på Black Friday för tio år sedan - samma dag som hon mötte Wayne.