Weeds Ett blygsamt förslag
S5, A6: En upptäckt gör att den sent gravida Nancy tänker om sitt val att gifta sig med Esteban. Silas och Doug sköter framgångsrikt sitt apotek medan Celia är missnöjd med sitt jobb på gallerian.