Charmed Ett rop på en armé
S7, A1: En bedrövad Piper och Leo går på ett hinduiskt bröllop där de oavsiktligt får krafterna av hinduiska gudar. Det är upp till Phoebe och Paige att hålla dem från att fullborda sin kärlek för att kunna rädda världen.