Everything I Do Gonh Be Funky
S2, A2: Antoine bestämmer sig för att bilda ett band. Vincent Abreu kommer till Toni med ett misstänkt mordfall. Hidalgo skapar lukrativa kontakter. Sonny inser att det är dödfött att spela musik på gatan.