Fadäsen
S2 A8: Raylan och Winona (Timothy Olyphant) försöker förhindra att stölden ur bevisskåpet uppdagas. Raylan får i uppdrag att skydda kolföretagets vice ordförande Carol Johnson (Rebecca Creskoff) när hon försöker köpa mark i Harlan. När de möter motstånd från Bennett-familjen, som planerar att stoppa Carol, måste Raylan sätta sitt liv på spel.